پروژه آبنمای موزیکال اینتراکتیو میدان هفت حوض (نبوت) در سال 1390 توسط شرکت فضاهای آبی فوران اجرا شد. علی شیخ پور به عنوان ناظر اجرایی پروژه در مراحل زیرساخت، نصب و جوشکاری پایه ها، اجرای مدار هیدرولیک و نصب سنگ های نما، در این پروژه فعالیت داشت.

سازه‌ی فولادی این پروژه یکی از پیچیده ترین و خلاقانه ترین سازه هایی است که در تهران اجرا شده است به نحوی که دقت جوشکاری و نصب اجزای آن مورد توجه و تحسین مهندسان عمران در سطوح بالا قرار گرفت. در حین اجرای این سازه، گروه های مختلفی از مهندسان و دانشجویان برای بازدید از نحوه اجرای این پروژه در محل حضور پیدا کردند.

محاسبات مربوط به انقباض و انبساط سازه، جزئیات دقیق اجرایی بخاطر شیب 5 درجه ای میدان به سمت جنوب،  نیاز به مهارتهای ویژه در جوشکاری و برش جوش با ولتاژ بسیار بالا، نیاز به تطبیق دقیق نقشه لوله کشی و نصب سنگها با نقشه سازه با دقت خطای 1 میلیمتر (در 17 متر)  و همچنین مشکل هندسی ویژه در تعیین محل نصب پایه ها که با روشهای خلاقانه محاسبه و حل شد، از جزئیات خاص این پروژه بوده است.

آبنمای اینتراکتیو تلفیقی از تخصصی های متنوع شامل معماری، مهندسی سازه، مکانیک و هیدرولیک، الکترونیک و کامپیوتر است. فواره ها بر اساس موسیقی در حال پخش و همچنین بر اثر فشار پای افرادی که از نزدیک فواره عبور میکنند، عکس العمل نشان میدهند. نورپردازی و رفتار فواره ها قابل برنامه نویسی و کارگردانی است.

مدیریت این پروژه و اغلب افراد فعال در این پروژه جوانانی از سنین 18 الی 28 ساله بودند که با توجه به پیچیدگی های فنی و اجرایی این پروژه، در نوع خود بی نظیر است.